Japon geliştirici Konami’den en çok sevilen oyun serilerinden biri olan Metal Gear Solid için açıklamalar geldi. Önümüzdeki sene bizlerle buluşturulacak olan Metal Gear Solid V: Ground Zeroes’un hem çıkış tarihini hem de The Phantom Pain ile arasında olan bağı bizlere aktaran oyun şirketi bu iki ek paketin iki dünyayı birbirine bağlayacağını dile getirdi.
Kojima Productions’ın yarattığı, METAL GEAR SOLID serisine yeni eklenecek oyunlardan METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES, METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN’deki olayların öncesini anlatacak ve bir nevi ön deneyim sunacak. Oyun beşinci METAL GEAR SOLID destanında kullanılacak ana oynanış unsurlarını tanıtacak ve hâlihazırdaki oyunların lineerliği ve METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN’in tamamen açık dünya ortamları arasında köprü vazifesi görecek.
METAL GEAR SOLID serisinin yaratıcısı ve Kojima Productions Başkanı Hideo Kojima iki oyun arasındaki ilişkiyi şu şekilde açıklıyor: “FOX Engine’in gelişmiş özellikleri yeni hikayeyi yeni bir şekilde anlatmamı sağladı. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN seriye büyük farklılıklar getirecek, dolayısıyla oyuncuları bu yeni açık dünya ortamına ve potansiyeline hazırlamak istedik. Bu yüzden METAL GEAR SOLID: GROUND ZEROES’u ana unsurları tanıtmak ve oyuncuların yeni oyunun sunacağı her şeyden sonuna kadar faydalanmasını sağlamak üzere tasarladık.”
METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES oyuncuların bir Küba tutuklu kampına sızdıkları bir kurtarma göreviyle başlayacak ve ard arda gelişen olaylar sayesinde oyuncular METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN’in müthiş hikayesine doğru yol almaya başlayacak. Bu ön oyun Kojima Productions’ın FOX Engine motorunu kullanarak seriye eklediği devasa açık ortamlar, günün saati ve hava durumunun oyun ve görevler üzerinde dinamik etkilere yol açtığı görevler gibi büyük yenilikleri de gözler önüne serecek. Bu unsurlar METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES’ta anlatılan hikaye için hayati önem taşıyacak ve oyuncuların METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN’de karşılaşacakları yeniliklere hazırlıklı olmalarını sağlayacak.
Her iki oyun da PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oyun ve eğlence sistemi ve Xbox One oyun ve eğlence sistemi için piyasaya çıkacak ve FOX Engine’in mevcut ve yeni nesil konsollara getireceği inanılmaz özellikleri gözler önüne gösterecek.
0 Comments